perjantai 13. joulukuuta 2013

What does the fox say ?

Anteeksi.
Ko. biisi on soinut eilisestä asti päässä jonkun aivopierun seurauksena. Tavallaan ihan kiva renkutus, ja tavallaan taas aivan jäätävän raivostuttava.



Lyhykäisyydessään eilisen asua likaisen peilin kautta kuvattuna. Vilan ihana ylisuuri paitajuttu, ja mun uusi rakkaus, Olivia Rougen irtokaulus (Nelliinalta bongattu).

Mua on pari viimeviikkoa stressannut ja oikeestaan myös vähän vituttanut työasiat. Mä oon ollut kahden viikon aikana tosi vähän töissä, joten eipä ole mikään ihmekään, että oon välillä aika pihalla. Työtä on myös niin jumalattoman paljon, että tuntuu, ettei työtä pysty tekemään kunnolla, niin kuin haluaisi. 
Nyt mulla on kuitenkin pitkä viikonloppu ! Nollausviikonloppu ! Eilen käytin A:n kanssa sivistyneesti parilla Alessa, tänään juhlitaan Jalostamossa, ja huomenna meillä olis vielä tuparit.

Huh, ihanaa viikonloppua !♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)