sunnuntai 8. syyskuuta 2013

LC 10kg !

Muksaa sunnuntaiaamua ! 

Mä kirjoittelen tätä postausta mökiltä, juoden parhaita aamukahveja ihanimmasta mukista. Tästä tulossa juttua viikolla kunhan kotiudun..;)

Mulla on ollu hiljanen treeniviikko. Alkuviikosta oli tosiaan melko flunssainen fiilis, jonka vuoksi jätin salitreenit tekemättä. Lenssu jäi kuitenkin puolitiehen (*koputtaa puuta*), joten eiköhän huomenaamulla taas porhalleta salille..

Keskiviikkona uhmasin terveyttä (ja vastalävistettyjä korvia) ja hölkkäilin sonninmäkeen kuulalle. Äiti oli aamulla töihin lähtiessään ottanut meille kummallekin 10kg kuulat mukaan. Pieni painovirhepaholainen, äiti unohti matkasta mun 8kg kuulan. Mä kuitenkin muistelin, että kuukauden ekoissa treeneissä on yleensä ollut heiluria, joka olisikin hyvä tehdä painavammalla kuulalla. 
No eipä ollut. Hakalanmäen Ryhti järjestää LC:n sm- kisat tässä lähiaikoina, joten treenitkin on olleet rinnalleveto- työntö- painotteisia. 
Tehtiin minuutin sarjoja, tempoa vaihdellen. Ensin tavallista heiluria, sitten korkeampaa heiluria, rinnalleveto, rivestä työntö, ja lopulta rinnalleveto ja työntö. Lopuksi neljän minuutin rive- työntö- osuus temmonvaihteluilla. Kuolin.
Jaksoin, omaksi yllätyksekseni ja ilokseni, työnnellä melko hyvin kympillä. Temmonvaihteluissa en kuitenkaan pysynyt mukana. Mutta olin huipputyytyväinen ! Ehkä kuitenkin olisi vielä hyvä pitää 8kg kuulaa varmuuden vuoksi mukana kympin rinnalla.

instagram

Mukavaa sunnuntain jatkoa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)